نرم افزار فارسی - مدیریت باشگاه بدنسازی و پرورش اندام - مالی و حسابرسی

نرم افزار فارسی - مدیریت باشگاه بدنسازی و پرورش اندام - مالی و حسابرسی

نرم افزار فارسی - مدیریت باشگاه بدنسازی و پرورش اندام - مالی و حسابرسی

نرم افزار فارسی - مدیریت باشگاه بدنسازی و پرورش اندام - مالی و حسابرسی

اینم آخرین عکس آقاآرش

 
نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام
عکس توی وبلاگت نشون داده نمیشه
براش فکر کن آقای مهندس

علیرضا شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ق.ظ

آرش جان
ظاهراً همه‌ی عکس‌های وبلاگت یک مشکل خیلی کوچولو دارن اینکه توی وبلاگ نمایش داده نمیشن
تعجب می‌کنم چرا تا حالا کسی رانماییت نکرده

ابتدا یک خواهش: اینکه این نظر و نظر قبلی رو تاییدش نکن و حذفش کن. چونکه تکراریه.((((لطفا))))

دوم اینکه: اگر مایل باشی می‌خوام راهنماییت کنم. برای عکسهای وبلاگت
بنابراین چونکه آرس ایمیلت رو پیدا نکردم، اگر مایل هستی یک ایمیل بزن یا خبر بده تا برای عکس‌ها راهنماییت کنم.

قربانت

علیرضا شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ق.ظ

آرش جان
((((باز هم اومدم چونکه انگار یادم رفته آدرس ایمیل خودمو بهت بدم. به اینجا بزن blog.alireza@gmail.com))))
ظاهراً همه‌ی عکس‌های وبلاگت یک مشکل خیلی کوچولو دارن اینکه توی وبلاگ نمایش داده نمیشن
تعجب می‌کنم چرا تا حالا کسی رانماییت نکرده

ابتدا یک خواهش: اینکه این نظر و نظر قبلی رو تاییدش نکن و حذفش کن. چونکه تکراریه. ((((لطفاً))))

دوم اینکه: اگر مایل باشی می‌خوام راهنماییت کنم. برای عکسهای وبلاگت
بنابراین چونکه آرس ایمیلت رو پیدا نکردم، اگر مایل هستی یک ایمیل بزن یا خبر بده تا برای عکس‌ها راهنماییت کنم.
Blog.alireza@gmail.com

قربانت

سلام عزیز مهربونم.من اخمو نیستم.این مشکل ومن تو بندرندیدم.

علیرضا یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ق.ظ

دوست گرامی
اولاً اینکه من ازت خواهش کرده بودم نظرات اضافی رو پاک کنی. نظر اضافی و یک جور می خوای چکار؟

ثانیاً اینکه تعجب می کنم از اینکه میگی اونجایی که هستی، عکس ها توی وبلاگت نمایش داده میشه.
بهرحال اینجور که من وبلاگ شما رو دیدم، عکسها توی وبلاگ نمایش داده نمیشه اما توی اون جایی که هست، نمایش داده میشه.
من این حرفا رو باید با ایمیل بزنم نه اینجا
عکسهایی از صفحات وبلاگت گرفتم. آدرس ایمیلت رو که به من ندادی. لینک های زیر رو ببین. توی عکسی که من گرفتم، به عکس های داخل وبلاگت توجه کن
http://i18.tinypic.com/62z448z.jpg
http://i7.tinypic.com/61taxhi.jpg

به هرحال از ما گفتن بود. صلاح مملکت خویش خسروان دانند
(((لطفاً این چهارتا نظر بنده رو پاک کن)))

از این همه اطف ممنونم عزیزم.اینم ای دیم:easybooter1@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد